piątek, 6 lipca 2012

Witam!


   Od dłuższego czasu myślałam, aby założyć własny blog i pisać o tym co mnie interesuje i otacza, co smuci a co śmieszy. O codziennych sprawach, które dotyczą nas wszystkich. Pragnę więc połączyć kilka rzeczy, tj. pichcenie, ciuszki i książki. Trochę zdrowia, trochę mody, psychologii i urody. Dla każdego mam nadzieję, że się znajdzie coś miłego.

   W rutynie codziennego dnia nie zawsze jest pomysł na śniadanie, obiad czy kolację. Będę więc zamieszczała przepisy, które przetestowałam osobiście i poddałam ocenie domowników albo własnej. Czasami to będzie coś łatwego, gdy nie ma czasu na stanie w kuchni. Kiedy indziej zamieszczę bardziej pracochłonny przepis, który przyda się na większe przyjęcie, aby zaskoczyć gości i doprowadzić do smakowego zachwytu:) Zawsze jednak będę się starała, aby to były zdrowe rzeczy, bez fast-foodów i gazowanych napojów pełnych konserwantów.


   Nie tylko posiłki są problemowe, ale i nasz ubiór. A może to on zwłaszcza, sprawia najwięcej trudności. Dobrze znane jest mi stanie przed szafę i wpatrywanie się w nią bez pomysłu co by tu ubrać, a szafa pełna rzeczy. Co wypada, co pasuje do czego, jak to by skomponować? Czy nie za ponuro, a może zbyt żywe to kwiaty na bluzce? Szpilki założyć i wyglądać kobieco czy baleriny, aby było wygodnie? Czy nie często pojawiają się tego typu dylematy? Będę więc zamieszczała swoje pomysły, które być może okażą się w jakiejś mierze inspiracją, wskazówką albo pocieszeniem, że są osoby które mają jeszcze większy problem w tejże dziedzinie. 

  

   Blog będzie dotyczył wielu rzeczy tych, które zwykle robi się w szkole czy w pracy jak i poza nią. Pojawią się zatem: 
  • książki, które warto przeczytać
  • produkty, które warto jeść
  • rzeczy, które dobrze mieć ,,pod ręką" itp.
   Pragnę pokazać, że zwykle rzeczy naprawdę mogą sprawiać wiele radości i bardzo ułatwiać a co może  i ważniejsze umilać codzienność:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz